Vartotojo būsenos statusas
Palaikykite aktualią savo darbuotojų būseną nepriklausomai nuo jų buvimo vietos. Naudokitės automatiškai generuojamais būsenos statuso pranešimais ir informuokite apie tai išorinius skambinančiuosius., pvz. būsiu susirinkime iki 12 val. šis funkcionalumas padeda organizuoti darbus efektyviau, kadangi klientai gali pasirinkti kokį veiksmą jie norės atlikti: palikti balso pranešimą ar paskambinti pavaduojančiam kolegai. Savo būsenos statusą galite pakeisti naudodamiesi UC client arba per telefoną. Susiejus funkcionalumą su Microsoft Outlook‘o ar Mac (Ical) kalendoriumi, statusas yra automatiškai atnaujinamas suvedus tam tikrus raktinius žodžius.
„Drag&Drop” konferencijos
Sutaupykite kelionių išlaidas ir efektyviai dalinkitės informacija, o jums padės OpenScape Business konferencijų funkcionalumas. Tam nereikia jokių specialių telefono nustatymų. Nustatykite konferencijos režimą labai paprastai, tik kelių mygtukų paspaudimu UC Client funkcionalumo pagalba arba pridėkite kliento skambutį tiesiai iš pranešimų lango. Tai pat turite galimybę pasirinkti kas pradės konferenciją, suorganizuoti planuotą konferenciją ar spontanišką pasikalbėjimą be vaizdo ar internetinio video pavidalu.
Parankinių sąrašai
Išsaugokite savo svarbiausių klientų ar partnerių telefono numerius asmeniniame parankinių sąraše. Šis funkcionalumas leidžia greitai iniciuoti skambutį, negaištant laiko numerio paieškai.
Inicijuokite skambutį tik vieno mygtuko paspaudimu
Jus radote potencialaus kliento kontaktinį numerį elektroniniame pašte ar internete ir norite su juos susisiekti? Ne bėda. Paryškinkite numerį su pele ir tokiu būdų inicijuokite skambutį. Tai padės jums neišvaistyti laiko renkant kiekvieną kartą numerį telefono klaviatūroje.
Vartotojo būsena paremtas skambučių nukreipimas
Kiekvienam darbuotojui kartais tenka nukreipti skambučius iš stalinio telefo į mobilųjį išėjus į susirinkimą ar nebūnant biure. Tačiau kartais pamirštate tai padaryti. Todėl šioje situacijoje padės jums automatinis skambučių nukreipimas. Pavyzdžiui jeigu jūs pakeistumėte savo statusą į "ne biure", jūsų skambučiai būtų automatiškai nukreipti į jūsų mobilų telefoną.
CallMe!
Įsivaizduokite, esate viešbutyje užsienyje, bet turite atlikti kelis verslo skambučius, kurie papildomai kainuos. Šiuo atveju „CallMe!” funkcionalumas leis jums sutaupyti. Kai “CallMe!” funkcionalumas yra įjungtas, jus galite skambinti savo kontaktams per UC client parogramėlę. OpenScape Business tada skambina jums į viešbučio telefoną ir sujungia jus su verslo partneriu. Privalumas, kad skambučio išlaidos yra priskiriamos įmonei, o jūs sutaupote laiką.
Asmeninis skambučių asistentas
Sukuria skambinančiajam galimybes pasiekti jus greičiau. Pvz: “Jeigu norite paskambinti man į mobilų telefoną, paspauskite 1” arba “Jeigu norite paliki balso pranešimą, paspauskite 2”.
Iššokantieji (“Popup”) langai
Įeinantys skambučiai iš karto yra parodomi jūsų kompiuteryje iššokančių langų pavidalu, o jūs turite glaimybę nuspręsti kaip pasielgti: ar atsiliepti į skambutį ar nukreipti skambutį kolegai vieno mygtuko paspaudimu.
Momentiniai pranešimai
Bendraukite su kolegomis realiu laiku momentinių pranešimu pagalba pavyzdžiui kai jums skambina svarbus klientas, o jūsų kolega negali priimti skambučio. Taip pat galite bendrauti vienu metu su keliais vartotojais vienu metu derinant sprendimą ar organizuojant telekonferenciją.
|